27 września 2022

Imprezy a odchudzanie

Wiele osób, które walczą ze swoją nadwagą i odchudzają się, obawia się spotkań ze znajomymi, czy z rodziną, w obawie o to, że będą zmuszani i zachęcani do spożywania posiłków wysokokalorycznych. Warto o tym pomyśleć już wcześniej i zamiast unikać spotkań z ludźmi, po prostu samodzielnie przygotować niskokaloryczne i dietetyczne przekąski. Może się okazać, że również inni uczestnicy spotkania zagustują w naszych daniach. Świetnie przy spotkaniach przy piwie sprawdzają się na przykład chipsy z pieczonego topinamburu lub jarmużu, marchewki, selera, buraka. Do nich warto przygotować lekki dip czosnkowy na jogurcie greckim. Wspaniałym rozwiązaniem będzie również sałatka z kurczakiem i warzywami. Ważne, aby przygotować ją z oliwą z oliwek wysokiej jakości, a nie z majonezem. Wtedy zyskałaby ona mnóstwo dodatkowych kalorii. Na imprezie należy pamiętać, aby nie pić słodzonych soków ani napojów, czy też drinków. Lepszy jest czysty alkohol i woda mineralna niegazowana z cytryną gwarantuje ona również, że następnego dnia będziemy czuć się dobrze.