27 września 2022

Zdrowe i szybkie odchudzanie

Każdy wie, jak istotne podczas procesu odchudzania i zdrowej diety są warzywa. Gotowane, pieczone, surowe, duszone, z dodatkami i bez – warto jeść je w każdej postaci. Są bardzo dobre w smaku i posiadają mało kilokalorii, a wiele witamin, minerałów i innych wartości odżywczych. Warzywa są również bogatym źródłem błonnika, pomagającego regulować przemianę materii oraz pracę jelit.
Istnieje dieta warzywna, podczas której [w ciągu zaledwie trzech dni!] można schudnąć aż 4 kilogramy. Podczas diety należy jeść jedynie warzywa pod różną postacią, mogą być surowe lub gotowane albo w formie koktajli i soków. Surówki, sałatki, świeże, z przyprawami – pod każą postacią będą pyszne.
Dieta ułatwia odchudzanie oraz oczyszczanie organizmu. Usuwa toksyny i zanieczyszczenia, dzięki temu po trzech dniach można odczuć różnicę. Stosować dietę można po konsultacji z lekarzem, gdyż pomija wiele ważnych składników – tłuszcze, węglowodany ze zboża i białka. Warzywa, choć zdrowe, nie mogą być jedynym składnikiem długoterminowej diety.